צריך עבודת מסגרות? בצע השוואת מחירים בין מסגרים

שערים חשמליים בירושלים

שערים חשמליים הפכו למוצר מבוקש מאוד בשנים האחרונות וזאת מאחר והם מאפשרים נוחות מקסימאלית. דרך פורטל 'מסגרנט', תוכלו לקבל הצעות מחיר עבור התקנת שערים חשמליים בירושלים והאזור וגם להזמין שירותי תיקון לשער קיים.

שערים חשמליים בירושלים במגוון עיצובים

שער חשמלי הוא פתרון נהדר אשר יכול להתאים גם לבתים פרטיים אך גם למפעלים, כניסה לחניות בבנייני מגורים משותפים ובכניסה אל עסקים. שער חשמלי יכול להגיע במגוון גדלים, צבעים ועיצובים ובהחלט ניתן לבצע התאמות כאלה ואחרות בהתאם לדרישות הלקוח. שערים חשמליים בירושלים מתומחרים לפי גודלו של השער, חומר הגלם ממנו הוא עשוי ודגם המנוע הנבחר אך לפן העיצובי ישנה השפעה על המחיר ואם רוצים שער חשמלי עם עיצוב שאינו סטנדרטי, המחיר עשוי להתייקר מעט.

 

התקנת שערים חשמליים בירושלים

מחיר להתקנת שערים חשמליים בירושלים

אם תרצו להתקין שער חשמלי, תצטרכו לשלם מחיר לפי מטר ומבדיקות שערכנו המחיר בעבור התקנת שערים חשמליים בירושלים, עומד על 875 ש"ח בממוצע. הטווח עצמו נע בין 650 ש"ח ל-1,100 ש"ח למ"ר, הכל תלוי בדגם הספציפי וסוג המנוע.

 

מחיר ממוצע להתקנת שער חשמלי בירושלים

מחיר ממוצע להתקנת שער חשמלי בירושלים: 875 ₪

טווח מחיר גבוה 1100 ₪

טווח מחיר נמוך 650 ₪

שערים חשמליים באזור ירושלים - סוגים נפוצים:

כדאי לדעת שיש לא מעט סוגים של שערים חשמליים ולמעשה את בחירת סוג השער נהוג להתאים לפי המקום בו הוא מותקן וגם על סמך משתנים נוספים כמו מסגרת תקציב או המטרה המרכזית שלשמה הוא מותקן. להלן הסוגים הנפוצים ביותר:

  • שער כנף: שער שנפתח אל הצדדים ולא כלפי מעלה. כלומר השער נפתח פנימה לתוך האזור הפנימי של החנייה או לחילופין כלפי חוץ, אל הרחוב.
     
  • שער גלילה: שערים נפוצים מאוד בכניסה לחניות וזאת מאחר ושערים אלו עשויים לחסוך במקום והם גם אטומים מאוד ומגנים מפני חדירה של גנבים ומפני פריצות.
     
  • שערי הזזה: לרוב יהיה מדובר על שערים אשר עשויים מברזל ונגררים על גבי מסילה באמצעות גלגלים. נפוץ מאוד בכניסה למבנים, מפעלים וגם בחניות של בתים פרטיים או בנייני מגורים.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9725010

איך בוחרים במנוע המתאים לשער?

במקרים בהם אינכם בטוחים באיזה מנוע כדאי לבחור, נמליץ להתייעץ עם מסגר בירושלים ולקבל ממנו מספר אופציות. סוג המנוע ועוצמתו, נקבעים בהתאם לסוג חומר הגלם שממנו עשוי השער וכאשר יהיה מדובר על שערי ברזל, יהיה דרוש מנוע חזק ועוצמתי הרבה יותר מאשר מנוע לשער מאלומיניום - חומר גלם שמשקלו קל יותר. אנו ממליצים לבדוק את המנועים של חברת סומפי אשר נחשבים למצוינים וגם מגיעים עם אחריות למשך תקופה של 3 שנים.

 

תיקון שערים חשמליים בירושלים

תיקון שער חשמלי בירושלים במחיר זול

אם כבר התקנתם שער חשמלי, אך אתם זקוקים לתיקון שלו, נוכל לסייע לכם גם בנושא זה. לעיתים נדרש לשחרר שער שנתקע מאחר ומשהו חוסם את התנועה על המסילה וישנם גם מקרים שבהם צריך לשמן את הצירים או לטפל במערכת החשמלית עצמה. אגב תיקון שער חשמלי בירושלים עשוי להסתכם ב-300 ש"ח במצבים בהם מדובר על תיקוני ברזל אך המחיר יכול להתייקר בעת החלפת לוח פיקוד או החלפה של המנוע.

 

נדגיש בהזדמנות זו כי התקנת שערים חשמליים בירושלים, אשר מתבצעת על ידי מתקין מקצועי, יכולה למנוע מכם את הצורך לתקן את השער בהמשך הדרך. הקפידו לבחור מתקין מיומן ומקצועי אשר גם מעניק אחריות על עבודת ההתקנה וכך תוכלו להימנע מתיקונים יקרים בהמשך הדרך.