צריך עבודת מסגרות? בצע השוואת מחירים בין מסגרים

​מסגר בתל אביב

מחפשים שער כניסה לבית? אולי מעקה למרפסת או למדרגות? מצאו בעל מקצוע מיומן ומקצועי לעבודות ברזל ואלומיניום מכל הסוגים כולל גדרות וסורגים דרך פורטל 'מסגרנט'.

מצאו מסגר בתל אביב בעזרת השוואת מחירים

ברוכים הבאים לפורטל השוואת המחירים של 'מסגרנט' אנו מסייעים לכם במציאת מסגר בתל אביב שמספק עבודות מסגרות שונות ומגוונות. דרכנו תוכלו לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות ולמעשה להשוות בין ההצעות השונות שקיבלתם ולבחור במשתלמת ביותר.

השימוש בשירות שלנו לא רק חוסך לכם כסף, אלא גם זמן ואנרגיה בתהליך החיפוש שעשוי להיות מתיש ומייגע. זה לא משנה אם אתם מחפשים מעקה או גדר, שער או ארון ממתכת - אנו נקשר אתכם לבעל המקצוע המתאים ביותר שמתמחה בסוג העבודה הספציפית הזאת.

מסגר בתל אביב

מחירון מסגרים בתל אביב

לא בטוחים כמה עולה השירות שאתם מחפשים? מסקר שערכנו ובו נבדקו מספר בעלי מקצוע המספקים שירות באזור המרכז ובעיר תל אביב יפו בפרט, קיבלנו טווח מחירים עבור עבודות שונות. המחירים המופיעים במחירון זה עשויים כמובן להשתנות בין מסגרים בתל אביב בהתאם לשיקוליו המקצועיים של בעל המקצוע שבו בחרתם.

כמה עולה שירות של מסגר בעיר תל אביב?

מחיר סורג מתקפל למרפסת

המחיר המוצג הוא לפי מטר.


800 - 1,100 ש"ח
עלות מעקה ברזל סטנדרטי

המחיר (למטר רץ) הוא עבור ייצור והתקנה של המעקה.


400 - 1,100 ש"ח
עלות שער חשמלי לחניה

המחיר למטר והוא כולל בתוכו את ההתקנה וגם את היצור של השער החשמלי


650 - 1,100 ש"ח
כמה עולה דלת ברזל למחסן?

כולל התקנה וייצור של הדלת.


750 - 950 ש"ח
כמה עולה להתקין מעקה מדרגות מגלוון?

מחיר לפי מטר עבור מעקה למדרגות.


800 - 1000 ש"ח

הדפס מחירון

מסגרים בתל אביב יפו עם זמינות גבוהה

במקרים רבים, הלקוחות מעוניינים לבצע התקנה מהירה ככל הניתן של המוצר. בין אם מדובר בשער כניסה לבית או אפילו סורגים למרפסת שמספקים הגנה מפני חדירה של זרים אל הבית, הרצון הוא לקבל את הפריט שהוזמן בהקדם. דרך אתר 'מסגרנט' תוכלו למצוא מסגריה בתל אביב יפו שתספק לכם שירות מהיר וזמינות גבוהה תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים בייצור המוצר.

 

שימו לב שככל שמדובר בפריט מורכב יותר או מעוצב יותר, כמו למשל מעקה אלומיניום למדרגות עם עיצובים מרשימים זמני האספקה יתארכו. השאירו פרטים בטופס המצורף ואנו נמצא עבורכם מסגר בתל אביב יפו שזמין לביצוע העבודה שלכם כבר בימים הקרובים.

שאלות נפוצות על תחום המסגרות

כמה זמן לוקח לייצר ולהתקין גדר סטנדרטית?

בדרך כלל מדובר בתהליך שלוקח שבוע וחצי עד שבועיים בממוצע. חשוב לשאול את המסגר שבו בחרתם כמה זמן להערכתו יקח להגיע למצב בו הגדר מותקנת בבית שלכם על מנת ליצור בהירות.


יש לי חלודה על הסורגים, מה עליי לעשות?

על מנת להסיר את החלודה, מומלץ להשתמש במברשת פלדה ולאחר תהליך הגירוד, לבצע צביעה מחדש בצבע נגד חלודה.


מה העובי המומלץ לסורגים?

אנו ממליצים על עובי של 12 מ"מ לפחות (אפשר גם 14 מ"מ) וזאת על מנת להגן מפני נפילות וגם מפריצה אל הבית. חשוב לוודא שתהליך הריתוך מתבצע בצורה טובה ושמדובר בברזל מלא כחומר הגלם על מנת לספק הגנה מירבית.


כך תבחרו מסגריה בתל אביב יפו:

על מנת לוודא שאתם בידיים טובות, ההמלצה שלנו היא לחפש מסגריה בדרום תל אביב ושאר העיר אשר מבצעת עבודות מסגרות כבר מספר רב של שנים. מסגריה מקצועית תדע לבצע את המלאכה על הצד הטוב ביותר וזאת מאחר והיא התנסתה בעבר בעבודות רבות. המסגר יעשה פחות טעויות וידע לשמור על רמה גבוהה ואיכות, החל מבחירת חומר הגלם ועד למדידות מדויקות בביתכם. 

 

בנוסף, וודאו שהמחיר שאתם משלמים הוא מחיר הוגן. במידה ולא מצאתם בטבלת המחירים המופיעה בעמוד זה, טווח מחירים עבור המוצר שאתם מחפשים, נסו לבדוק במחירון עבודות המסגרות באתר שלנו.