צריך עבודת מסגרות? בצע השוואת מחירים בין מסגרים

מסגר בראשון לציון

מחפשים מסגריה מקצועית ומומלצת בעיר ראשון לציון? דרך האתר שלנו תוכלו לקבל הצעות מחיר שונות עבור ייצור והתקנה של שערי ברזל, מעקות וגם גדרות.

כך תמצאו מסגר בראשון לציון:

שירות השוואת המחירים שלנו הוא למעשה שירות שחוסך לכל לקוחותינו לא מעט כסף וזאת מאחר וניתן להשוות בין הצעות שונות עבור שירותי מסגרות מקצועיים שמסופקים בעיר ראשון לציון והסביבה. אם חשקה נפשכם בשער חדש לבית העשוי ברזל או אלומיניום למשל או אם רציתם לייצר מדרגות ברזל למפעל או לבית הפרטי, תוכלו למצוא זאת באתר מסגרנט. השירות שלנו הוא ללא עלות או התחייבות ולכן צרו קשר עוד היום ונשמח לסייע לכם בחיפושים.

מסגר בראשון לציון

שירותי מסגריה בראשון לציון לכל עבודות המסגרות

אז מה בעצם תוכלו למצוא באתר שלנו? 

  • סורגים מכל הסוגים: בין אם מדובר בסורג שמטרתו להגן על ילדים מפני נפילה ובין אם בסורג שעתיד לשמור על הבית שלכם מפני כניסה של גנבים וזרים, תוכלו למצוא פתרונות מדהימים באתר.

  • מעקות למרפסת וגם לבית: ניתן למצוא מעקות מרפסת מחומרים שונים וגם כמובן הגבהה למעקה של המרפסת מזכוכית או ברזל.

  • שערים מכל הסוגים והגדלים: שער לבית כולל כמובן שער הרמה או גלילה. ניתן לחבר כמעט כל שער לחשמל ולהפעילו באמצעות שלט רחוק.

באיזה חומרים נהוג להשתמש לעבודות המסגרות?

בדרך כלל סוג החומר נקבע בהתאם למטרות השונות ולדרישות שלכם מהאלמנט שמיוצר. במידה ותרצו למשל לייצר גדר לגינה, כדאי לשקול לעשות זאת מחומר האלומיניום מאחר והוא עמיד מאוד לתנאי מזג האוויר ואינו מחליד. כמו כן, גם את חומר הגלם ממנו עשוי הסורג בבית שלכם צריך להתאים לדרישות וכמובן שסורג שמטרתו להגן מפני פריצה נייצר מפלדה. ישנם חומרי גלם רבים שמשמשים לעבודות מסגרות בראשון לציון כמו למשל נירוסטה, ברזל ועוד.

כמה עולים שירותים של מסגר בראשון לציון?

ערכנו מספר בדיקות בין מסגרים באזור על מנת לספק לכם טווח מחירים עבור השירותים השונים שמספק מסגר בראשון לציון. שימו לב, המחיר המוצג אינו מחייב את בעל המקצוע ועשוי להשתנות בעקבות שיקוליו האישיים.

מחירון מסגרות ראשון לציון

כמה עולה לייצר שער חשמלי?

התקנת שער חשמלי בראשון לציון כולל השער עצמו.


650 - 1,100 ש"ח
עלות סורג עם בטן

עבור חלון יחיד.


500 - 700 ש"ח
עלות של הגבהת מעקה במרפסת

תוספת של בין 40-50 ס"מ בגובה.


350 - 550 ש"ח
מחיר עבור מדרגות ברזל ישרות

עבור מדרגת ברזל בודדת, בהתאם לאורכה.


500 - 1,000 ש"ח
מחיר עבור התקנת שער ברזל

התקנה של שער ברזל סטנדרטי בבית פרטי בעיר


2,000 - 4,200 ש"ח

הדפס מחירון

מה חשוב לבדוק מול מסגרים בראשון לציון?

על מנת לבצע את הבחירה הטובה ביותר בעבורכם, כדאי מאוד שתשאלו את השאלות הנכונות. ראשית, כמובן שנדרש לבדוק את המחיר ולשמוע מספר הצעות שונות על מנת להבין מה הם המחירים המשתלמים. שנית, כדאי להסתכל באתר של בעל העסק או לחילופין לבקש ממנו שישלח לכם דוגמאות לעבודות קודמות הדומות לסוג העבודה שאותה אתם רוצים לבצע וזאת על מנת לקבל מושג לגבי היכולות שלו ורמת הגימור.

דבר נוסף הוא לוודא שבעל המקצוע פנוי לטפל בפרויקט שלכם ויכול להגיע לקחת מידות בזמן הקרוב. הזינו את הפרטים בטופס המצורף ואנו נדאג שתקבלו מספר הצעות מחיר בהקדם.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9725010

מצאו מסגריה בראשון לציון ברמה הגבוהה ביותר

הקפידו לבחור במסגריה בראשון לציון שמספקת שירות מקצועי וגם אמין ומסגר שמקפיד על עבודה עם חומרי גלם איכותיים וגם כמובן שם דגש על פרזולים מיוחדים ושילוב נכון של החומרים. למשל, במדרגות ברזל ניתן לשלב גם עץ מיוחד וגם במעקות למרפסת אפשר לבצע עיצוב שישדרג את כל הנראות של הבית.