צריך עבודת מסגרות? בצע השוואת מחירים בין מסגרים

מסגר בבאר שבע

מחפשים מסגר בבאר שבע? התקשרו 077-9725010 תוכלו גם להשאיר פרטים וקבלו מענה בהקדם ומצאו מסגרים בבאר שבע לצורך כל עבודות המסגרות השונות.

מסגר בבאר שבע לעבודות ריתוך ומסגור

כיום הביקוש לשירותים של מסגר בבאר שבע גבוהים למדי וזאת מכיוון שמסגר מסייע לכם בעיצוב והתקנה של מגוון מוצרים ממתכת או אלומיניום. תחת עבודותיו של המסגר ניתן למצוא פעולות כמו הקמת מסגרות עם פלדה, פרזול של מעקות למרפסת ולאזורים אחרים כמו למשל למדרגות הבית וגם כמובן בניית שערי כניסה לבית  וגדרות לחלקים חיצוניים שמשמשים למטרות הגנה מפני חדירת זרים ויצירת פרטיות. 

מסגר בבאר שבע

כמה עולה שירות של מסגר בבאר שבע?

המחירים של מסגר בבאר שבע משתנים מאוד בהתאם לעבודה הנדרשת. לפניכם מחירון המציג את המחירים של עבודות נפוצות של מסגריות בבאר שבע.



מחירון עבודות מסגור בבאר שבע

התקנת סורג בטן

המחיר הוא לסורג בודד, בהזמנה של לפחות 5 יחידות.


400 - 600 ש"ח
עלות גדר ברזל (מחיר למטר)

עבור ברזל סטנדרטית עם ברזל מגולוון.


650 - 850 ש"ח
כמה עולה להתקין מעקה מאלומיניום בבאר שבע והאזור?

עבור מעקה ללא זכוכית, המחיר הוא למ"ר


700 - 1,300 ש"ח
התקנת דלת ברזל במחסן

המחיר אינו כולל צילינדר.


700 - 900 ש"ח
כמה עולה סורג שקוף

מחיר עבור התקנת סורג שקוף בחלון בודד.


550 - 750 ש"ח
הגבהת מעקה במרפסת

מחיר בעבור הגבהת מעקה למרפסת של 40 - 50 ס''מ בממוצע לגובה הקיים.


350 - 550 ש"ח

הדפס מחירון

אילו סוגי מעקות יש למסגר בבאר שבע?

ישנם 2 סוגי מעקות בבאר שבע, מעקות פנים ומעקות חוץ. אלו המעקות פנים וחוץ הנפוצים ביותר.

  • מעקות יוקרה - מעקות אלה מורכבים מאלומיניום וזכוכית ונותנים מראה מאוד מודרני ויוקרתי. היתרון של מעקות אלו שהם קלים לניקוי ועמידים מאוד לאורך זמן.
     
  • מעקות מעוצבים מברזל - לעיצוב מעקות ברזל יש אפשרויות רבות מה שגורם לו להיות נפוץ. היתרונות של מעקות אלו הם שהם מחזיקים לאורך זמן ויציבים מאוד.
     
  • מעקות מאלומיניום - היתרונות של מעקות מאלומיניום הוא בעיקר שאלומיניום הוא חומר איכותי שאינו מחליד ומאוד גמיש. מעקות אלומיניום בעיקר נפוצים בגינות ובכללי לשימוש חוץ. כמובן שהמון בתים גם משתמשים בו על לשימוש פנים אך זה פחות מומלץ מכיוון שמעקה מברזל הרבה יותר חזק ובטיחותי ממנו.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9725010

חושבים להתקין סורגים בבאר שבע? אל תתלבטו

חושבים יותר מדי האם כדאי להתקין סורגים בבאר שבע? אלו הסיבות למה כדאי להתקין סורגים.

  • גניבות - כיום בבאר שבע ישנם אזורים בהם יש המון פריצות, התקנת סורגים יכולה להגביר את אבטחת הבית שלכם ולמנוע פריצות. ומה איתכם? אתם יכולים לישון רגועים ושקטים.
     
  • בטיחות - יש לכם ילדים קטנים ואין לכם סורגים על החלונות? התקינו סורגים על מנת לשמור על בטיחות הילדים שלכם על מנת שלא יקרה אסון!

אילו שערים בבאר שבע מומלץ להתקין?

על מנת לדעת אילו שער מומלץ להתקין, עליכם לדעת קודם כל לאיזה שימוש השער, האם אתם רוצים שער חשמלי או שער ידני? אלו השערים הנפוצים ביותר:

  • שער אלומיניום - שער זה הינו שער קל לעיצוב ונוח מאוד להתקנה. היתרון של שער זה הוא שאלומיניום אינו מחליד וחסרונו הוא שאלומיניום הוא חומר חלש, מה שיכול לגרום בעתיד לכל מיני עיוותים בשער בגלל מכות שהוא קיבל.
     
  • שער מברזל - שער זה הינו שער מאסיבי וחזק מאוד, היתרון שלו הוא שהוא מחזיק לשנים רבות. על מנת שלא יחליד עם הזמן יש צורך לבצע צביעה בתנור מה שיגרום לכך שהוא יחליד רק לאחר שנים רבות.
     
  • שער מעץ - שער זה הינו שער אשר יש לבצע חידוש פעם בכמה שנים כאשר צבע העץ דוהה. התחזוקה שלו אינה קשה מדי ולא מצריכה הרבה מלבד צביעה. לשער מעץ יש מראה חמים וקלאסי.  

 

מסגרים בבאר שבע

אילו סוגי גדרות בבאר שבע מומלצות?

ישנם כמה סוגי גדרות נפוצים ומומלצים שמסגר בבאר שבע עושה. אלו הנפוצים ביותר:

  • גדר ברזל מגולוון  - הסוג החזק ביותר, פחות נפוץ בבתים פרטיים אלא יותר בבתי ספר וכדומה. החיסרון שלהם - מאוד כבדים ומאסיביים וההתקנה וההרכבה שלהם פחות נוחה בנוסף בעקבות מזג האוויר כעבור כמה שנים מתחילים להחליד.
     
  • גדר מאלומיניום - הסוג הנפוץ ביותר בקרב בתים פרטיים. גדרות אלה קלות להרכבה ועמידות מאוד בפני מזג האוויר מכיוון שהן לא מחלידות.
     
  • גדרות זכוכית - גדרות אלה קלות מאוד לתחזוקה ונפוצות בעיקר כאשר מגדרים בריכה וכדומה. המבנה שלהם עשוי לרוב מאלומיניום או מברזל

השוו מחירים בין מסגריות בבאר שבע

בפורטל מסגרנט משווים וחוסכים! דרך הפורטל תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר ממסגרים בבאר שבע! כל שעליכם לעשות על מנת לקבל את הצעות המחיר הוא להשאיר פרטים או להתקשר אל המוקד שלנו ותוכלו לקבל את הצעות המחיר עוד באותו היום! כל מה שישאר לכם לעשות הוא להשוות מחירים ולחסוך בכסף!

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9725010

איך תמצאו מסגר מומלץ בבאר שבע?

ישנם כמה דברים חשובים שצריך לבדוק לפני שבוחרים מסגר בבאר שבע:

  • ביקורות - בעת קבלת שם המסגריה בבאר שבע, חפשו אחר שמם ברחבי האינטרנט וקראו קצת ביקורות והמלצות על מנת לוודא שאתם מצבעים את הבחירה הנכונה.
     
  • מחיר - בקשו ממסגריות בבאר שבע הצעת מחיר על מנת שתוכלו לבצע השוואת מחירים וכך תחסכו כסף.
     
  • ניסיון ומקצועיות - וודאו שהמסגר בבאר שבע הוא בעל ניסיון, ותק ומקצועיות על מנת שיבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.
     
  • אמינות - נסו להתרשם מבעל המקצוע עוד בזמן שיחת הטלפון ובדקו האם הוא משדר אמינות ומקצועיות.

שאלות נפוצות אודות עבודות מסגרות בבאר שבע

איך בוחרים מסגר טוב בבאר שבע?

בודקים עליו המלצות ברחבי הרשת, מסתכלים באתר האינטרנט שלו ובעבודות קודמות וכמובן משווים מחירים על מנת להבטיח שקיבלתם מחיר הוגן עבור ביצוע העבודה.


איך אדע לאיזה סוג גדר אני זקוק?

אם אתם מחפשים בעל מקצוע ליצירת גדר, תוכלו להיעזר בבעלי המקצוע שעובדים איתנו ולהתייעץ איתם. הם יבינו את הצרכים שלכם ותאימו עבורכם את סוג הגדר תוך התחשבות בפן האסתטי והפונקציונאלי.


איזה ברגים משמשים לצורך חיבור מעקה אלומיניום במדרגות?

על מנת לקבל מעקה יציב ככל הניתן, נשתמש בברגי ג'מבו הנחשבים לחזקים מאוד.


האם ניתן למצוא דרך האתר שלכם שירות גם עבור מגזר פרטי וגם למגזר העסקי?

אנו במסגרנט מסייעים במגוון פתרונות של ריתוך, מסורגים ועד קונסטרוקטציות שונות למגזר העסקי וגם ללקוחות פרטיים.


מה היתרונות של חומר האלומיניום עבור גדר?

האלומיניום הוא חומר קל מאוד. הוא אינו מצריך תחזוקה ואינו מחליד, כמו כן ניתן הוא ניתן לעיצוב בצורה קלה מה שהופך אותו לחומר אידיאלי לעיצוב גדרות.